söndag 12 maj 2013

Hemma igen....

Nu har vi landat här hemma igen. Resan från Ystad tar nästan två timmar... Väl hemma väntar såklart TVÄTT... Vika, sortera och starta maskiner i jämn ström. Det är kul att vara borta och vi har haft det toppen bra. Jag gnällde om regn men det var bara en skur sen har vi haft det hyfsat, lite sol och lite moln osv
Det är annorlunda att vara iväg när man är lite invalido .... När andra går får man bli hemma, jag gick lite i Kåseberga men det fick jag som sagt betala för i natt.... Att ha hela Sandskogen till sitt förfogande och knappast kunna gå är VÄLDIGT frustrerande.
Jag gick till havet och tillbaka det var allt... Men vadå husvagnsmys har jag hunnit iaf hihi och eftersom jag inte tar tabletterna förrän jag pratat med läkaren igen så har jag orkat både vin och Mojitos... Nått kul får man väl ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar