söndag 9 mars 2014

Denna helgen ett liv...

Gillar Astrid referenser, och Melkers Denna dagen ett liv är en väl använd. 

Helgen har varit så upp och ner, i fredags ville jag bara slappa, ta ett glas rött och mysa, då fick jag huvudvärk och krascha i sängen...
Lördagen inleddes mycket tidigare än jag önskade när resten av familjen var uppe med tuppen för att sen sticka på innebandy turnering. Jag fick städat, sorterat, tvättat och bäst av allt gå i skogen med Alfred💕 kvällen bjöd på grillat,  två glas rött och mello... 
Nu ligger jag vaken en tidig söndagsmorgon och vill inget hellre än att somna om... Huvudvärken är tillbaka dock självförvållad... Jepp tål inte ens två glas rött... Men det går trögt med sovandet helt enkelt, får se vilken del av mig som vinner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar