lördag 31 maj 2014

Förvirring... Vilken dag är det idag???

Eftersom denna veckan är som den är råder en viss förvirring här hemma... I tisdags var det liksom fredag för sen var förskolan stängd i två dagar... Men jag jobbade ju den ena så då var det en fredag till... När vi sen var lediga för 
Jesus flög eller flaxade eller vad han nu gjorde så var det söndag... Sen öppnade jag och då brukar det vara torsdag men nu var det den RIKTIGA fredagen... Sen blev det då fredagkväll som kändes som en lördagskväll med en trevlig förtälts sittning... När det då blev lördag var alla söndags trötta och vi hade kaffebesök med gofika... Sen beslutar vi oss för att köra hem då blev det ännu mera söndag, vilket ledde till viss förvirring ang hämtning av barn mm 
Nu är jag då tillslut i sängs hemma och medveten om att det är lördag då jag inser att om 15 min är det söndag...
Bäst att sova och imorgon är ju en ny dag en annan dag...

1 kommentar:

  1. Förtältssittningen var mycket trevlig! Den tackat vi för och gör gärna om😜

    SvaraRadera