söndag 27 juli 2014

Uppdatering vecka fem dag 7

Vecka fem är inne på sista dagen... Imorgon är det arbetsdag dock på halvtid 😔 försöker att ta ett steg i taget med en mjukstart... Knasbenet som det numera kallas har en egen okänd agenda...
Lilla trippen med familjen blev intressant, rolig och jobbig... Liseberg har tack och lov gott om sittplatser men vi körde därifrån tidigare pga värmen, knasbenet och köerna. Hotellets relax var däremot 
🌟🌟🌟🌟🌟 perfekt för ett knasben
Hotellfrukost är alltid toppen men Ullared är inte toppen för ett knasben så det blev ett kort besök, jag fick däremot fatt i skor ÄNTLIGEN 
gårdagen gick i komafart... Jag gjorde inget annat än låg i soffa eller säng... Idag blir det något liknande... 
På fem veckors semester har jag gjort något aktivt i fem dagar! Resten har ägnats åt rehab av knasben alltså korta små promenader och massvis av vila i solstolen 😄 böcker har jag plöjt i massor! 
Men som någon klok sa till mig " sommaren är inte slut för att semestern är det" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar