tisdag 14 januari 2014

Stackars Alfred och lite stackars mig...

Idag var det upp med tuppen för att köra darling till jobbet, hem och kasta mig i sängen 55 min (guld värda) sen upp igen, väcka barn, fixa snabbt, ute med hunden och sen iväg mot veterinären i Landskrona . Dimmigt och tråkigt att köra. Väl framme funkade inte kaffe maskinen och sen skulle man skriva på att man förstod riskerna med sövning så då blev jag lite känslosam.... Ett sms gick iväg till jobbet SÄTT PÅ KAFFE JAG SKA BARA BÖLA FÄRDIGT... 

arbetsdagen gick snabbt som bara den och vips var jag hemma hos min något groggy hund han vankar omkring, behöver gå ut lite oftare än vanligt och är allmänt missnöjd med tratten, såret ser fint ut så det känns hoppfullt.

Nu är klockan snart 21 och det känns som att jag är en zombie 😱

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar