lördag 4 januari 2014

Suck 😱

Idag Ă€r det inte lĂ€tt att hĂ„lla humöret uppe.... Efter jobbet igĂ„r Ă„kte vi och fick middag hos svĂ€rmor. SvĂ€rmor har en ny höftkula sen tvĂ„ mĂ„nader tillbaka HON GÅR BÄTTRE ÄN VAD JAG GÖR !!!!!! RyggvĂ€rken blev bara vĂ€rre och vĂ€rre sĂ„ vi Ă„kte hem tidigt sĂ„ jag kunde krypa ner i sĂ€ngen tabletterna fick vĂ€nta dĂ„ jag bytta ut tabletter till vin hos svĂ€rmor... Hade glömt mina tabletter och tĂ€nkte att vin Ă€r ju avslappnande 😉 funka inte riktigt som jag önskat... Hmm sĂ„ det blev en lite trĂ„kig kvĂ€ll innan jag tillslut somnade. Vaknade tidigare Ă€n önskat pga ryggsmĂ€rtan sĂ„ nu ska jag ta hunden pĂ„ en liten promenad klarar inte mer liggande nu... Tillbaka i min gamla ramsa sitta stĂ„ ligga gĂ„.....
GnĂ€lligt vĂ€rre detta tyvĂ€rr...  det som Ă€r positivt idag Ă€r att vi fĂ„r middag hos mamma och pappa i eftermiddag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar