torsdag 6 november 2014

Växjö...

Fick gå upp 04 för att vara i Växjö till redovisningarna kl 09... Tillslut var det iaf min tur att redovisa, jag körde på med tempo pga tidsbrist, mina läskort var ju inte så praktiska som jag tänkt, jag la dom på bänken och insåg då att jag inte såg texten😝 så det fick bli utifrån minnet... Och sammantaget gick det väl ok. Efter presentationen kom dock haken... Jenny du har blusen ut och in 😱 ridå

Nya kursen inleddes och huvudvärken gjorde entré... Kvällen spenderades därför i sängen med Treo, te och vatten samtidigt som det doftade underbart från bottenvåningen är det serverades Gåsamiddag.

Läkaren ringde aldrig men jag hittade läkarintyget på mina vårdkontakter... En vecka till med 50 % sen får jag försöka med att jobba 75 % istället... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar